Maak kennis met onze collega’s van de loonadministratie

Alle urenbriefjes van onze uitzendkrachten netjes verwerken, controleren en zorgen dat iedereen op tijd betaald krijgt. Dat is de belangrijkste taak van onze afdeling loonadministratie. We stellen u graag kort aan de afdelingsmedewerkers voor.

Demi en Femke

Demi Hummelink werkt ruim twee jaar bij Aelbers Personeel, met veel plezier. “Vooral het contact met uitzendkrachten maakt het interessant”, legt hij uit. “Zo beantwoord ik regelmatig vragen over loonstrookjes en betalingen. Dit maakt het werk lekker afwisselend. We vormen met z’n vieren een hecht en gezellig team: collega’s zijn altijd bereid te helpen. Dat is ook wel de Aelbers-mentaliteit denk ik.” Collega Femke Onstenk voert vooral controlerende taken uit en regelt alles wat verder bij de loonadministratie komt kijken, zoals bepaalde wettelijke inhoudingen en het uitbetalen van extra reiskosten. “Dit werk bevalt me heel goed”, vertelt ze. “Het is uitdagend en de sfeer is prima. We zijn er voor elkaar, zowel zakelijk als privé. Wat ook fijn is, is dat binnen Aelbers de deuren altijd voor je openstaan en je alles kunt vragen.”

Dayenne en Ruud

Ruud Eeftink verzorgt de loonadministratie als zijn collega’s afwezig zijn. Daarnaast houdt hij zich onder meer bezig met het debiteurenbeheer, het samenstellen van managementinformatie en de jaarrekening. Hij zegt: “Ik doe dit sinds eind 2015 en het bevalt me prima. De sfeer is goed en ik heb fijne collega’s. Sinds we zijn samengegaan met Flexfactory is er van alles veranderd, op een leuke manier. We leren van elkaar en zo kunnen we ons werk alleen maar beter doen.” Dayenne van Doorn zorgt ten slotte voor de facturatie. Dit doet ze al bijna 12,5 jaar. “Ik zorg ervoor dat we op tijd de juiste bonnen van de opdrachtgevers binnen krijgen”, geeft ze aan. “Soms is het wat extra uitzoekwerk, bijvoorbeeld bij nieuwe klanten. Zo wordt mijn werk nooit saai. Wat ik het leukst vind? Vooral de contacten met klanten. En met mijn collega’s natuurlijk!”